-
Jūsu pirkumu grozs ir tukšs!
1. Kāpēc es nevaru iegādāties preces, kad tās ievietoju grozā, jo tās preces netiek saglabātas?
Noteikti izvēlieties izmēru un krāsu.
Rūpīgi aizpildiet visus ar sarkanu zvaigznīti atzīmētos lodziņus. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ir jānorāda adrese.
Ievadiet e-pasta adresi rakstiskā veidā, bet ne jau nokopētu tekstu.
2. Vai var veikt pēc apmaksu, saņemot preci?
Jā, protams, jūs varat samaksāt pasta nodaļā vai kad kurjers ierodas ar preci. Bet,tad tiek piemērota papildu maksa par piegādi € 2,00 apmērā. Piegāde mājās ar kurjeru maksā 6 EUR. Jūs varat samaksāt piegādes laikā, tiek piemērota izpirkšanas maksa 2,00 EUR. (Derīgs tikai Lietuvā un Latvijā)
3. Kā es varu atgriezt vai apmainīt preci?
Mums ir vajadzīgi visi mūsu klienti, un mēs darām visu iespējamo, lai izpildītu ikviena vēlmes.
Lūdzu, rakstiet mums, mēs vienmēr jums palīdzēsim. Veikalā esam izveidojuši Omniva atgriešanas platformu, lai
ērti veiktu preču atgriešanu, tas ir ļoti vienkārši un ātri.
Lai iegūtu plašāku informāciju par atgriešanu, lūdzu, skatiet
4. Kā es varu saņemt savas preces veikalā ?
Kad būsiet apstiprinājis savu pasūtījumu, saņemsiet e-pastu vai īsziņu ar informāciju par to, kā saņemt preces.